Lediga jobb
- Jobb
- Executive Assistant till Centrala Stockholm
Executive Assistant till Centrala Stockholm
Jurek Recruitment & Consulting ABStockholms län, Stockholm
Tidigare erfarenhet är önskad
3 dagar kvar
att ansöka till jobbet
För kunds räkning söker vi en ambitiös ny kollega som har erfarenhet från och trivs i en assisterande roll med många och varierande arbetsuppgifter. Vi ser en spännande utveckling framåt och vill gärna ha med oss dig på den resan!
Ansvarsområden och uppgifter
Du kommer stötta VD och koncernledning, men också hjälpa till med olika frågor kopplat till vårt trevliga kontor centralt beläget i Stockholm. I rollen kommer du även arbeta nära vår inköpschef i diverse frågor rörande exempelvis leverantörsavtal.
Exempel på dina arbetsuppgifter;
• Optimera CEO´s kalender
• Arrangera fysiska möten
• Resebokningar och utläggsredovisning
• Boka möten och aktiviteter med bland annat styrelse och ägare
• Arrangera off-site-möten
• Office management
• Förberedelser inför moten
• Skriva protokoll och action-listor från möten
• Avtalshantering i House of Control
Personliga egenskaper och kompetenskrav
Vi söker dig som har minst 3-5 års erfarenhet från en liknande roll. Har du tidigare erfarenhet av inköpsrelaterade frågor är detta starkt önskvärt, men har du ett intresse av att lära sig räcker det också långt. Du är akademiker eller har en eftergymnasial utbildning och är mycket bekväm att skriva professionellt både på engelska och svenska. Du vill utvecklas framåt och det finns fina möjligheter att bredda din kompetens hos oss.
Du är bra på att planera din tid på ett effektivt sätt, besitter eget driv, kan prioritera och brinner för service och support. Andra egenskaper som är kännetecknande för dig är självgående, noggrann, positiv, nyfiken och flexibel.
Att arbeta proaktivt är en naturlig del av ditt arbete och du har en väl utvecklad kommunikativ förmåga och kan anpassa din kommunikation mot olika personer och sammanhang. Vidare har du mycket goda kunskaper i Officepaketet, framför allt Power Point, och har generell lätt att lära nya system.
Du erbjuds
Vår kund sitter i centrala Stockholm i mycket fina lokaler och är en organisation som erbjuder tjänster inom hälsa och arbetsmiljö. Bolaget fokuserar på att stödja organisationer i att skapa hållbara arbetsplatser genom att tillhandahålla tjänster som företagshälsovård, arbetsmiljörådgivning, rehabilitering och friskvård. Du kommer få arbeta nära VD som blickar framåt och vill utveckla men också med koncernledning.
Detta är en tillsvidaretjänst med inledande provanställning.
Du söker tjänsten via annonsen på jurek.se och intervjuer kommer att ske löpande varför vi ser fram emot att få din ansökan så snart som möjligt. Med hänvisning till GDPR tar vi inte emot ansökningar per mejl utan hanterar enbart ansökningar som kommer in via ansökningslänken. Har du frågor om rollen är du varmt välkommen att kontakta rekryteringskonsult Evelina Thimper på [email protected]
Varmt välkommen med din ansökan!
Ansvarsområden och uppgifter
Du kommer stötta VD och koncernledning, men också hjälpa till med olika frågor kopplat till vårt trevliga kontor centralt beläget i Stockholm. I rollen kommer du även arbeta nära vår inköpschef i diverse frågor rörande exempelvis leverantörsavtal.
Exempel på dina arbetsuppgifter;
• Optimera CEO´s kalender
• Arrangera fysiska möten
• Resebokningar och utläggsredovisning
• Boka möten och aktiviteter med bland annat styrelse och ägare
• Arrangera off-site-möten
• Office management
• Förberedelser inför moten
• Skriva protokoll och action-listor från möten
• Avtalshantering i House of Control
Personliga egenskaper och kompetenskrav
Vi söker dig som har minst 3-5 års erfarenhet från en liknande roll. Har du tidigare erfarenhet av inköpsrelaterade frågor är detta starkt önskvärt, men har du ett intresse av att lära sig räcker det också långt. Du är akademiker eller har en eftergymnasial utbildning och är mycket bekväm att skriva professionellt både på engelska och svenska. Du vill utvecklas framåt och det finns fina möjligheter att bredda din kompetens hos oss.
Du är bra på att planera din tid på ett effektivt sätt, besitter eget driv, kan prioritera och brinner för service och support. Andra egenskaper som är kännetecknande för dig är självgående, noggrann, positiv, nyfiken och flexibel.
Att arbeta proaktivt är en naturlig del av ditt arbete och du har en väl utvecklad kommunikativ förmåga och kan anpassa din kommunikation mot olika personer och sammanhang. Vidare har du mycket goda kunskaper i Officepaketet, framför allt Power Point, och har generell lätt att lära nya system.
Du erbjuds
Vår kund sitter i centrala Stockholm i mycket fina lokaler och är en organisation som erbjuder tjänster inom hälsa och arbetsmiljö. Bolaget fokuserar på att stödja organisationer i att skapa hållbara arbetsplatser genom att tillhandahålla tjänster som företagshälsovård, arbetsmiljörådgivning, rehabilitering och friskvård. Du kommer få arbeta nära VD som blickar framåt och vill utveckla men också med koncernledning.
Detta är en tillsvidaretjänst med inledande provanställning.
Du söker tjänsten via annonsen på jurek.se och intervjuer kommer att ske löpande varför vi ser fram emot att få din ansökan så snart som möjligt. Med hänvisning till GDPR tar vi inte emot ansökningar per mejl utan hanterar enbart ansökningar som kommer in via ansökningslänken. Har du frågor om rollen är du varmt välkommen att kontakta rekryteringskonsult Evelina Thimper på [email protected]
Varmt välkommen med din ansökan!
🖐 Passar detta jobb någon du känner?
Dela
Andra jobb inom samma område
Kanske kan det vara dags att bredda sökningen med dessa lediga jobb
Liknande jobb
-
Circle K Detaljist AB
-
Recnet
-
Recnet
-
NXT Interim Stockholm AB
-
KALLHÄLLS NYA VÅRDCENTRAL
Senaste artiklarna
-
Förbättringar på Statsskuld.se: Nyheter & Uppdateringar
Tis, 17 dec 2024 - 08:56 -
Skattetrycket i Kiruna kommun - En översikt av skattesatser och ekonomiska utmaningar
Tors, 23 maj 2024 - 22:26